بدحجابی نمک پاشیدن به زخم مادران شهدا

بدحجابی نمک پاشیدن به زخم مادران شهدا

آبجی گلم؛به نظرت بدحجابی 

نمک زدن به زخم مادرهای شهدا نیست؟؟


سلام دوستان عزیزم ؛بعد از مدت ها نبودن تصمیم گرفتم که دوباره وبلاگ رو راه بندازم و بروزش کنم؛می خواستم موضوع حجاب رو ادامه بدم ولی یه کم دو دل بودم و با خودم میگفتم با این گرونی و مشکلات اقتصادی مردم، زمان خوبی برای بحث در مورد معضلات فرهنگی نیست؛اما دیدم برخلاف؛ بهترین موقع و زمان برای بحث در مورد این مشکلات همین الآن هست چون این گرونی ها و مشکلات اقتصادی کشور باعث شده که مسائل دینی و فرهنگی به حاشیه برن و کمتر بهشون اهمیت داده بشه! درسته بعضی از مسئولین با کم کاری و سوء مدیریت ونادیده انگاشتن مشکلات معیشتی مردم دارن به خون شهدا خیانت میکنن!!!ولی این دلیل نمیشه که از معضل بدحجابی غافل باشیم!!!!

چند وقت پیش روبری حرم مطهر امام رضا علیه السلام یه دختر بدحجابی با آرایش زننده کنار مغازه واستاده بود و یه پیر زن از اونجا رد میشد که چشمش به این دختره افتاد یه دفعه رفت به طرف اون دختره و کیفش رو باز کرد و دو تا عکس در آورد ونشون اون دختره بدحجاب داد و گفت: دخترم این دو تا عکس پسرهای من هستن که رفتن جبهه و شهید شدن ؛حالا تو روبروی امام رضا با این وضع اومدی بیرون؟؟؟ چرا پا روی خون دو تا پسرم میگذاری!!!  اون دختره با نهایت پررویی برگشت به مادر دوتا شهید جواب داد: "شهید شدن که شدن؛به من چه؟ پولش رو داری میگیری!!!" و اون پیر زنه بدون اینکه جوابی بده،نشست روی سکوی مغازه و شروع کرد به گریه کردن!!!!!!!

اگه بخوام از این درد دل ها بگم دلم خیلی پره! بگذاريد از وصيت نامه خود شهدا بگم:

 شهید حمید رستمی:

«به پهلوی شکسته فاطمه زهرا سلام الله علیها قسمتان می دهم که، حجاب را حجاب را، حجاب را، رعایت کنید.»


وصیت شهید سعید زقاقی به مادرش:

 مادرم، زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن، زمان تشییع و تدفین من هم گریه نکن، فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش کنند و زنان ما عفت را. وقتی جامعه ما را بی‌غیرتی و بی‌حجابی فرا گرفت گریه کن که اسلام در خطر است.

"خوش به حال اون دختری که میدونه بدحجابی نه در فرهنگ مسلمان بودن ما هست و نه در فرهنگ ایرانی بودن ما!!! و میدونه که بدحجابی یعنی مخالفت با آیه صریح قرآن!!!خوش به حال اون دختری که تصمیم گرفته الگوی زندگیش مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشه!!!و خوش به حال اون دختری که میدونه اگه بدحجاب بره بیرون،نمک به زخم مادرهای شهدا می پاشه و دلشون رو میشکونه!!! "

این کلیپ شاید بهتر منظورم رو برسونه:

http://www.aparat.com/v/vnbQ3 



نظرات شما عزیزان:

rojan
ساعت20:17---22 دی 1394
اوووورین بابت محتوای وب
پاسخ:شما هم بیا تو این مسیر روحیه ات عوض میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 19 دی 1394برچسب:, ] [ ] [ خاله سارا ]
[ ]